Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

ΤΣΜΕΔΕ - Καθαρά και Μικτά

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò brati. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Νατάσα Μανουσοπούλου στις 22-04-2008, 19:57. Υπάρχουν 1 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  22-04-2008, 17:49 41678

    ΤΣΜΕΔΕ - Καθαρά και Μικτά

    Γεια σε όλους, μια απλή ερώτηση παρόλο που είμαι 5 χρόνια στο επάγγελμα, ακόμα δεν έχω πλήρως βρει την απάντηση (κολλάω όλο σε δεν ξέρω και ίσως... :-))

    Είμαι Μηχανικός Η/Υ με 5ετή εμπειρία στον κλάδο. Πρόσφατα μου προσφέρθηκε μια δουλειά με Χ ευρώ μικτά το μήνα. Υπάρχει συγκεκριμένη συνάρτηση που υπολογίζει τα καθαρά μου έσοδα και αν ναι ποια είναι αυτή; Είμαι ασφαλισμένος στο ΤΣΜΕΔΕ πάνω από 5 ετία. Ελπίζω σε μια authoritative απάντηση και όχι περίπου αφού θέλω μια και καλή να λύσω την απορία μου...Ως τώρα για παράδειγμα ξέρω οτι:

    1. Η εφορία κρατάει 20% οπότε από τα Χ μένουν τα 0.8Χ
    2. Η εταιρεία μου πληρώνει το ΤΣΜΕΔΕ (μιλάμε με απασχόληση σαν μισθωτός και όχι με σύμβαση έργου), πόσο ακριβώς είναι αυτό το μήνα για πάνω από 5 ετία; Μου έχουν πει κάτι γύρω στα 320. Οπότε μένουν: 0.8Χ - 320
    3. Υπάρχει εισφορά στο ΙΚΑ;
    4. Η εφορία τι κρατάει; Ο ετήσιος μικτός μισθός μου θα είναι κάτι περισσότερο από 39000 ευρώ

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
  •  22-04-2008, 19:57 41679 σε απάντηση της 41678

    Απ: ΤΣΜΕΔΕ - Καθαρά και Μικτά

    Τον πίνακα εισφορών του ΤΣΜΕΔΕ θα τον βρεις εδώ. Οι εισφορές υπολογίζονται επί του μικτού μισθού σου. Επίσης έχεις ΙΚΑ με πακέτο κάλυψης 0131 (παροχές σε χρήμα) που είναι 90-100 € το μήνα. Ο ΦΜΥ δεν είναι 20% (αυτή είναι η παρακράτηση όταν είσαι με δελτίο) αλλά υπολογίζεται αφού έχουν αφαιρεθεί όλα τα ταμεία με βάση τη γνωστή (υποθέτω) κλίμακα της εφορίας για μισθωτούς.

    Για να βρεις τα καθαρά σου:

    • Υπολογίζεις το ΤΣΜΕΔΕ σύμφωνα με τον πίνακα για όλο το έτος